
Service Desk munkatárs
Service Desk pozícióba keresünk diák munkatársakat folyékony angol nyelvtudással és IT ismeretekkel.
A munkavégzés során hétköznapi, hétvégi és éjszakai műszakokat is kötelezően vállalni kell az alábbiak szerint:
• délelőtt: 06:00-14:30
• délután: 14:00-22:30
• éjszaka: 22:00-06:30
A fenti időintervallumokban heti legalább 24 munkaórát kell teljesíteni. (3*8 órás műszakokban). Természetesen, akinek lehetősége van vállalhat ennél többet is. A műszakok csak teljes egészében vállalhatóak.
Az éjszakai műszak során 15% éjszakai pótlék jár, míg ünnepnapokon 50% bérpótlék kerül elszámolásra.
A munkavégzés során hétköznapi, hétvégi és éjszakai műszakokat is kötelezően vállalni kell az alábbiak szerint:
• délelőtt: 06:00-14:30
• délután: 14:00-22:30
• éjszaka: 22:00-06:30
A fenti időintervallumokban heti legalább 24 munkaórát kell teljesíteni. (3*8 órás műszakokban). Természetesen, akinek lehetősége van vállalhat ennél többet is. A műszakok csak teljes egészében vállalhatóak.
Az éjszakai műszak során 15% éjszakai pótlék jár, míg ünnepnapokon 50% bérpótlék kerül elszámolásra.
Feladatok
• Problémák megértése, megoldása (amennyiben ez lehetséges a megszerzett tudás alapján), valamint ticketek nyitása az adott feladattal kapcsolatban, és azok továbbítása az illetékes csapatnak
• Hibaelhárítás, kapcsolatfelvétel a végfelhasználókkal
• Telefonos, e-mail-es és chat-es kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Hibajegyek megírása
• Diszpécseri hívások rögzítése és továbbítása a kívánt munkatársnak
Elvárások
• Heti minimum 24 munkaóra vállalása (3*8 órában)
• Nyitottság és affinitás informatikai támogatásra, valamint diszpécseri feladatok ellátására
• Hosszú távú munkavállalás (legalább 6 hónap)
• Magyyar nyelv anyanyelvi szintű ismerete
• Társalgási szintű angol nyelvtudás, melyet írásban és szóban is kell használni
• Pontosság, precizitás
• Megbízhatóság
• Felelősségtudat
• Kiváló kommunikációs készség
• Jó problémamegoldó és diagnosztikai képesség (legyen képes gyorsan beazonosítani egy problémát)
• Multitasking
• Ügyfélorientált hozzáállás
• Proaktivitás
Egyéb
• 5x8 óra
• A tréning mellett fontos kiemelni, hogy a munkatársaink munkautasítások alapján dolgoznak, ami elsajátítható a napi munka során