Adminisztratív támogatás (sales, pénzügy)

Cégünk a gyógyszeripar/egészségügyi szektor kereskedelmi területén működik
Dinamikusan növekvő csapatunkba keresünk lelkes gyakornokot, aki szeretné közelről megismerni a sales- és pénzügyi folyamatokat és értékes gyakorlati tapasztalatot szerezni.
Feladatok
- Kollégák (pénzügy+sales) adminisztratív támogatása
- Adatbázisok kezelése, riportok és kimutatások készítése
- Kapcsolattartás partnerekkel telefonon és e-mailben
- Ajánlatok, prezentációk előkészítésében való részvétel
- Sales meetingek előkészítése, jegyzetelés
- Napi operatív feladatokban való aktív részvétel (dokumentum kezelés, szkennelés, lefűzés, postázás… stb)
Elvárások
- Gazdasági tanulmányok folytatása (pl. kereskedelem, marketing, gazdálkodás, pénzügy)
- MS Office magabiztos használata (Excel, PowerPoint előny)
- Jó kommunikációs készség, precizitás, nyitottság a tanulásra
- Proaktív hozzáállás, csapatszellem

Előny:
- Aktív angol nyelvtudás
- AI alkalmazási tapasztalatok

Munkaidő:
- Rugalmas, tanulmányokhoz igazítható, pl. minimum heti óraszám: 20 óra/hét
Egyéb
- Hosszú távú fejlődési lehetőség, akár főállású pozíció is a tanulmányok után
- Betekintés a gyógyszeripari kereskedelmi folyamatok mindennapjaiba
- Támogató, barátságos csapat és közvetlen mentorálás
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 4. ker.
Munkaidő:
08:00-17:00 (heti 20 óra)
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Pénzügy, könyvelés, bérszámfejtés, Marketing
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2200 Ft/óra
Azonosító:
#28039
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36