
Ügyfélszolgálati munkatárs (magyar nyelvű)
Az ügyfélszolgálati munkatárs fő feladata az ügyfelek támogatása különböző csatornákon keresztül, például telefonon, csevegésben és e-mailben. Ez a támogatás magában foglalja a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolását, a rendelések feldolgozásában való segítségnyújtást, az ügyfélpanaszok kezelését, az ügyfelek megtartását és a műszaki problémák megoldását.
Ebben a szerepkörben fontos a rugalmas problémamegoldó képesség és a kiemelkedő hibaelhárítási készségek megléte. Elengedhetetlen, hogy proaktívan utánajárjon a szükséges információknak, ha a válaszok nem állnak azonnal rendelkezésre. Emellett kiváló kommunikációs készségek, türelem, empátia és összpontosítás szükségesek, miközben professzionális hozzáállással helyt kell állni egy dinamikus, gyors tempójú munkakörnyezetben.
Ebben a szerepkörben fontos a rugalmas problémamegoldó képesség és a kiemelkedő hibaelhárítási készségek megléte. Elengedhetetlen, hogy proaktívan utánajárjon a szükséges információknak, ha a válaszok nem állnak azonnal rendelkezésre. Emellett kiváló kommunikációs készségek, türelem, empátia és összpontosítás szükségesek, miközben professzionális hozzáállással helyt kell állni egy dinamikus, gyors tempójú munkakörnyezetben.
Feladatok
• Beérkező hívások fogadása, az ügyfelek problémáinak professzionális kezelése.
• Az ügyfélproblémák rögzítése számítógépes rendszerben.
• A bonyolultabb hívások továbbítása a következő szint felé.
• Felelős az ügyfelek és a partnerek ügyfélszolgálati és műszaki támogatással kapcsolatos kérdéseinek kezeléséért
• Gyors, megbízható és pontos információt nyújt az ügyfeleknek, miközben hatékony kommunikációt biztosít, alkalmazkodva az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez
• Segít az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, az eljárásokban meghatározott megfelelő híváskezelési protokollok alkalmazásával
• Felelős az ügyfélszolgálati megkeresések időben történő megoldásáért, miközben minden egyes ügyféltársalgásban a legmagasabb szintű minőséget biztosít
• Segít az ügyfeleknek, vagy a szolgáltatással kapcsolatos problémákat a megfelelő osztályhoz továbbítja a kliens eljárásainak és folyamatainak megfelelően
• Biztosítja az ügyféladatok védelmét és biztonsági irányelvek betartását
• Pozitívan kommunikál a csapattagokkal, ügyfelekkel és egyéb partnerekkel
Elvárások
• Legalább 18 éves kor
• Érettségi bizonyítvány
• Folyékony magyar nyelvtudás (szóban és írásban)
• Heti legalább 20 munkaóra vállalása
• Hétvégi műszakok vállalása
• Jó kommunikációs készségek
• Ügyfélorientált szemléletmód és problémamegoldó képesség
• MS Office programok ismerete
• Csapatjátékos, aki képes önállóan is dolgozni
• Rugalmas szemlélet és elkötelezettség a munkavégzés iránt
Egyéb
Fontos, hogy csak olyan diákok jelenktezését várjuk, akik hétvégén is tudnak dolgozni!