
Irodai asszisztens (interim)
Titkárságvezető mellé keressünk, talpraesett és szorgalmas diákot, interim asszisztensi pozícióra 1-3 hónapos intervallumra.
Feladatok
• céges utazások, programok szervezése
• az adminisztráció elvégzése, az adminisztrációs rend betartása, egyéb nyilvántartások vezetése
• beérkező és kimenő posta kezelése, eseti postázandó levelek összegyűjtése
• telefonhívások, levelezések fogadása és kezelése
• tárgyaló foglalások követése és tárgyalók előkészítése
• vendégek fogadása, az ehhez kapcsolódó teendők szervezése,
• a CÉH zRt. elektronikus levelezésének felügyelete, kiemelt figyelemmel a beérkező levelek belső elosztására
• irodai asszisztencia (másolás, nyomtatás, stb)
Elvárások
• folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
• intelligens, segítőkész sugárzás