Irodai asszisztens (interim)

Titkárságvezető mellé keressünk, talpraesett és szorgalmas diákot, interim asszisztensi pozícióra 1-3 hónapos intervallumra.
Feladatok
• a cég teljes csapatának és a vezetőségnek asszisztensi támogatása
• céges utazások, programok szervezése
• az adminisztráció elvégzése, az adminisztrációs rend betartása, egyéb nyilvántartások vezetése  
• beérkező és kimenő posta kezelése, eseti postázandó levelek összegyűjtése
• telefonhívások, levelezések fogadása és kezelése
• tárgyaló foglalások követése és tárgyalók előkészítése
• vendégek fogadása, az ehhez kapcsolódó teendők szervezése,
• a CÉH zRt. elektronikus levelezésének felügyelete, kiemelt figyelemmel a beérkező levelek belső elosztására  
• irodai asszisztencia (másolás, nyomtatás, stb) 
Elvárások
• lehetőleg napi 6-8 óra irodai benntartózkodás vállalása (kb. fél 9-től 5-ig, pénteken fél 4-ig), de van benne rugalmasság
• folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
• intelligens, segítőkész sugárzás
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 11. ker.
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
30 - 40 óra
Szakterület:
Általános irodai, Back office
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2500-3000 Ft/óra
Azonosító:
#27592
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36