Irodai gyakornok

Irodai adminisztrációs munkakörre keresünk diákokat.
Feladatok
A Business Process Management (BPM) Pillar támogató gyakornok fő feladatai:
- A Tetra Pak Gyakornoki Program támogatása
- Gyárközi benchmark tevékenységek koordinálása

Főbb feladataid – Benchmark tevékenységek koordinálása
- Fejlesztési és javaslattételi rendszer kezelése
- Jó gyakorlatok (good practices) felkutatása és megosztása más gyárakkal
- Beérkező jó gyakorlatok bevezetésének koordinálása és dokumentálása
- Kapcsolat felvétel és információgyűjtés más telephelyekkel a jó gyakorlatokkal kapcsolatban
- Részvétel oktatási anyagok kidolgozásában

Főbb feladataid – Tetra Pak Gyakornoki Program támogatása
- A BPM pillér napi munkájának támogatása
- Prezentációk készítése
- Iskolalátogatások és állásbörzék szervezése
- Oktatások megtartása
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
- Magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul
- Erősséged a szervezés és a koordináció
- Műszaki alapismeretekkel rendelkezel vagy műszaki területen tanulsz
- Érdekel a projektmenedzsment
- Szeretsz önállóan dolgozni – „szabad kéz és felelősség” (– ez a legfontosabb tulajdonság)
- Szívesen vállalsz kulcsszerepet hosszabb távú fejlesztési projektekben.
Egyéb
Amit kínálunk:
- Versenyképes, órabéres juttatás
- Támogató, multinacionális munkakörnyezet
- Szakmai fejlődési lehetőség, beleértve a World Class Manufacturing (LEAN) rendszer megismerését
- Hibrid munkavégzési lehetőség (az önállóságod függvényében)
Alapadatok
Helyszín:
Budaörs
Munkaidő:
8:00-17:00
Heti Munkaidő:
0 - 20 óra
Szakterület:
Általános irodai, Adatrögzítés, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2050 Ft/óra
Azonosító:
#23728
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36