Adminisztrációs gyakornok

Adminisztrációs gyakornokot keresünk XI. kerületi, nemzetközi partnerünk részére.
Feladatok
-Számlák, szerződések, egyéb dokumentumok kezelése, szkennelése, iktatása, lefűzése
-Adatbázisok kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
-Beérkező levelek kezelése, iktatása, irattározása; kimenő levelek nyílvántartása
-Árajánlatok bekérése szolgáltatóktól, megrendelések lebonyolítása
-Külső partnerekkel és társosztályokkal való kapcsolattartás és kommunikáció
-Egyéb adminisztrációs operatív, recepciós feladatok, az irodai részleg munkájának támogatása
Elvárások
- Irodai adminisztratív munkában szerzett tapasztalat (legalább 3 hónapnyi)
-Aktív, nappali tagozatos felsőfokú gazdasági tanulmányok
-Alapszintű angol nyelvtudás (írásban)
-Felhasználói szintű MS Office ismeretek (főleg Excel)
-Precizitás, pontoság, talpraesettség
-Hétfőtől Pénteking 20-30 óra vállalása
Egyéb
Előny:
-Hasonló munkakörben, irodában szerzett tapasztalat

Miért érdemes nálunk dolgozni:
-Rálátást nyerhetsz a teljes üzleti adminisztrációs folyamatra
-A szakmai gyakorlatot le tudjuk igazolni
-Modern irodai környezetben dolgozhatsz
-Könnyű megközelíthetőség, 1. villamos megállójának közvetlen közelében
Alapadatok
Helyszín:
Budapest 11. ker.
Munkaidő:
8.00-17.00
Heti Munkaidő:
20 - 30 óra
Szakterület:
Általános irodai, Adatrögzítés, Iratrendezés, Back office, Szaktudást nem igénylő irodai
Elvárt nyelvtudás:
magyar, angol
Bérezés:
2100 Ft/óra
Azonosító:
#26503
Ütemezés
Időtartam:
folyamatos
Munkakezdés:
Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel

Ahhoz, hogy jelentkezni tudj az állásra, előbb be kell jelentkezned.

BELÉPEK ÉS JELENTKEZEM

Nem vagy még tag? Regisztrálj itt egyszerűen!

Regisztráció után tudsz csatlakozni a MŰISZhez és jelentkezni a munkára.

Regisztráció

+36

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.